30 Kasım 2010 Salı

KARŞILIKSIZSIN SEVGİLİ KARŞILIKSIZ



Karşılıksız aşk belki de sahte peygambere inanmak gibi birşey
Neye inanmak istiyorsan ona inanırsın
Sen şekillendirirsin
Sen büyütürsün beslersin aşkı
Gecene gündüzüne onu katarsın
Gözlerinin içinde boğulur kalırsın
Sen onun aklına hiç gelmezken
O senin aklından hiç gitmez
Bazen ağlarsın içten içte
Canın sıkılır yine de isyan edemezsin
Bu aşkı sen seçtin sonuçta
Belki de aşkın karşılığını beklemek bencilliktir
Karşılık beklemeden seversin
Ümit edersin, olmazsa da sevmekten vazgeçmezsin
Belki bir sevgilisi olur
Yine de bağırıp çağırmaya hakkın yoktur
Sen sadece seversin
İçten ve samimi...
Gecenin bir vakti yatağa girersin
Gözlerini kaparsın gözünün önüne gelir
Sonra da ardı ardına gözlere yaşlar gelir
Aslına bakarsanız karşılıksız aşk;
En ağır AŞKtır.
Ne başı bellidir ne sonu
Ne başlamıştır ne de bitmiş
Ortalarda bir yerlerdedir
Ne birleşme vardır ne de ayrılık
Tek yaptığın eylem "sevmekten" ibarettir
Seversin,seversin,seversin
Bir de o aşkın üzerine yazılar yazarsın
Sonra da oturur ağlarsın
Ağlama! Bak ben ağlıyor muyum?!
Evet ağlıyorum...
Ağlama,ağlama...
Sevmiyorsa sevmiyor
Dünyanın sonu değil ya...
Hem şairin de dediği gibi
Daha öncekiler gibi bu da biter
Bite bite ben de biterim olur biter
Bitmese en iyisi tabi...
Başlamamış bir aşk biter mi ki?
Tek kişilik yaşanan ne?Aşk mı ki?
Tek kişilik çift kişilik aşk diye 2'ye ayrılıyor sanırım
Tıpkı yatak gibi yani..
O halde doğrudur aşk eşittir yatak mentalitesi
Aşk eşittir yatak ise yatak eşittir yalandır
O halde AŞK DA YALANDIR...
Şimdi kulağımda bir şarkı dolanır
"Yalandan da olsa ne güzel güldün bu "sabah" bana"...

Platonik Karabuğday

4 yorum:

  1. Harika olmuş eline kalemine sağlık çok duygulandım platonik cici :s

    Tuba Çetinbaş

    YanıtlaSil
  2. Belki birgün sever seni.Böyle büyük bir aşka karşılık verir böyle büyük bir aşka belki de... İnşallah herşey gönlünce olur güzel kız.

    nznctn

    YanıtlaSil
  3. oldukça iyi..Zaten sana aitse bir şiir o en iyi şiirdir derim...Yatak eşittir huzurdur aslında.. Yada rüya.. İçinde kabusta olsa güzelliklerde olsa.. Yatak eşittir rüya.. Birde rüya göremeyen ölüler var tabi... Güzel rüyalar gördün mü uyumak istersin hep.. Uyuyup devamını görmek istersin rüyanın.. Uyuyacak bir yatağın varsa.. Kabusa dönüşmemişse yanlızlığın.. öyleyse en azından uyuyabilmenin huzurunu yaşa.. Uykusuzluğun ne kadar dayanılmaz bir eziyet olduğunu hatırlayarak.. Aşk güzeldir Nupi.. Canlıyı ölüden ayırır...

    Turgay

    YanıtlaSil
  4. beni anlatıyo diyebilirim Duygularımı bazende nefretlerimi aslında Duruyorum ki Bazen Diyorum ben ne yapıyorum ? benim hayatım sonra diyorum ee sen onu seviyosun ahh saçma şeyler ...

    YanıtlaSil