8 Aralık 2010 Çarşamba

SOL TARAFIM SAĞ DEĞİL



Sol tarafım sağ salim kalamadı seninle
Sağ salim varamadı yüreğine üzgünüm sevgilim

Sevgilim? Sen benim sevgilim misin sevgilim?
Söylesene sevginin geçtiği yerde geçer mi adın?

Konuşarak anlatamadıklarım var sana
Susarak haykırmayı deniyorum olmuyor!

Sesli sssz hiçbir harfi duymuyorsun
Kelimelerim ulaşamıyor, saplanıyor gerisin geri yüreğime

Oysa ne çok ortak yöne sahiptik biz
İkimiz de "seni" düşünürdük...

Yalnızlıktan korktuğun sürece yalnızsındır
Aşktan korktuğun sürece aşksız

Senden korkmadım ben sevgili!
Korkmadım ki sensiz bıraktın beni...

Bügünlerde lotodan çıkan büyük ikramiye gibisin yüreğimde
Hayalin bile mutlu ediyor beni gel gör ki seni tutturamıyorum!

Amortiyi tutturursam
Aşk olsun!

Nupelda KARABUĞDAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder