6 Eylül 2011 Salı

ZAMANSIZLIK HALİ



Bazı zamanlarda dursun istiyorum her şey
Anlamsızlaşıyorlar çünkü…

Bazı zamanlarda kocaman bir fil oturuyor üzerime
Ağlasam gitmiyor…

Bazı zamanlarda yanıyor canım, elim ayağıma dolanıyor
Islanıyor yanaklarım, bir şey değişmiyor…

Bazı zamanlarda dönüyorum kendime
Ve en çokta bu zamanlarda nefret ediyorum kendimden

Bazı zamanlarda anlıyorum çaresizlik neymiş
Çare “biz” olsakta…

İşte bu gibi zamanlarda açıyorum bu blogu
Üç kelime iki satır karalıyorum…

Sadece bu zamanlarda gidiyor üzerimdeki fil
Yanaklarım kuruyor
Bir şeyler değişir gibi oluyor
Ve ben kendimi seviyorum
İşte tam da bu gibi zamanlarda…


N. Karabuğday

1 yorum:

  1. Yazilarinizi bloggerdan takip ediyorum. Cok guzel bir duyguya hitap ediyorsunuz.

    Sevgiler
    Kürşad Dilek

    YanıtlaSil