26 Haziran 2010 Cumartesi

HAFIZA KAYBI



Çekiyor gözlerinin buğusu
Durduramıyorum kendimi
Bağlasam diyorum halatla kendimi
Çekemesen kendine beni
Ya da bağlasam gözlerimi
Görmesem seni, hiç görmesem
Bence en iyisi hafızamı kaybetmek
Vursam duvardan duvara başımı
Unutabilir miyim o zaman varlığını?
Doğru ya!
Varlığın değil ki canımı yakan
Yokluğun...
Unutabilir miyim onu?
Zaten hiç yokmuşsun
Hiç tanımamışım gibi davranabilir miyim?
Her yerde sana dair notlar görüyorum
Her kelime isminle başlıyor
Bugün kaç kere adını telafuz ettim
Sanırım o kadar matematiğim yok!
Herşey bir yana da...
Biliyor musun
Yüreğim acıyor..
Hem de çok acıyor!
Yokluğun geliyor saplanıyor
Kanatıyor sol yanımı
Ağlıyorum ses yok
Bağırıyorum ses yok
Susuyorum ses yok
Yok ki sana dair hiçbirşey
Tek varolan şey
Yokluğun...
Onu da unutmalıyım...
Başımı diyorum..
Vursam duvara
Hafızamı kaybedip
Unutabilir miyim ki seni?

Nupelda KARABUĞDAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder