26 Ekim 2009 Pazartesi

git-ME


Hayatıma gelirken bana sormadın,giderken açıklama yapmana gerek yok
Sessiz sedasız gidebilirsin arkana bile bakmadan
Merak etme alışkınımdır gidenlerin bıraktığı travmaya
Gidişin beni üzebilir,gözyaşlarına boğulabilirim
Seni durdurmak isteyebilirim
Bana aldırma sen GİT…

Gittikten sonra yalnız kalmak isteyebilirim
Seni düşünerek koca bir günümü harcayabilirim
Yapmam gereken tüm işleri aksatıp fotoğrafına kitlenebilirim
Seni aramak isteyebilirim,arayabilirim de
Bana aldırma sen GİT

Sana şiirler,mektuplar yazabilirim
İçip,içip komşuları rahatsız edinceye kadar adını haykırabilirim
Gidişine sinirlenip,bağırabilirim
Kendimi iyice toplumdan soyutlayabilirim
Bana aldırma sen GİT


Ben bu saydıklarımın hepsini gerçekten yapabilirim
Hatta sayamadıklarımı da yapabilirim
İsteyen istediğini desin umursamayabilirim
-ebilirim,-abilirim diyerek bağlanabilirimde iyice sevmeye
Ya da ben seni unutamaya da bilirim…
O halde sen iyisi bana aldır ve GİTME…

Nupelda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder