26 Ekim 2009 Pazartesi

Palyaço


Ben gidenlerin arkasından çok ağlarım
Her gidenin arkasından karalar bağlarım
Hiç belli etmem oysaki kimseye
Kendi acımı kendi içimde yaşarım

Belki giden beni umursamaz zanneder
Belki haklı çıktığını sanar hakkımda ‘gamsız’ diyenler
Belki hayatımda önemi olmadıklarını düşünür gidenler
Oysa ben ağlarım,kendi içime akar gözyaşlarım

Her gideni gülümsemeyle uğurlarım
“Hoşçakal” derim ellerini sıkarım
Giden gider,arkasına bile bakmadan
Yüzüm gülsede içimden ağlarım

Bir palyaçodur benim canlandırdığım hayatta
Sahnede gülsede ağlar hep perde arkasında
Sahnede dökülmez gözyaşları
Ağlayamaz ki seyircinin karşısında

Bir palyaçonun ağladığını görmek,hayal kırıklığı yaşatır insana
Çünkü herkes düşünür,palyaçolar hep güler bu hayatta
Kimseye hayal kırıklığı yaşatmak istemem
Bu yüzden ben hep gülerim karşınızda
Sizde unutmayınki
Her gülen mutlu değildir aslında bu dünyada.


Nupelda....

1 yorum:

  1. palyaço lar..
    ben onları gerçekten çok severim şans eseri tanıma fırsatı da buldum gerçekten..
    hayatları hakikatten acılarla dolu insanlar,
    gülerken ağlayanlar da diyebilirim.
    sanırım hayattada en zoru bu olsa gerek.
    acılara göğüs gerip gülebilmek..sanırım sende bunu yapmalısın bence.ve yapabilirsinde..
    bayıldım bu yazıya PALYAÇO ya,,,

    YanıtlaSil