13 Haziran 2011 Pazartesi

MİLLETÇE MATEMATİK KURSUNA GİDELİM!



Herkes bir şey söyledi herkes!
Herkes “ulan nereden geldi bu kadar oy” modunda
Şener Şen filmi tadında bir seçim dönemi atlattık
Ortada bir oy dönüyor
O diyor ben atmadım
Bu diyor abi valla ben atmadım
Kim attı peki bu kadar oyu?
Hayaletler mi?
Hah dur orda!
Öyle derler işte bizim orada!
Bir işi kimse üstlenmiyorsa
Hayaletlerin üzerine atarlar
“Sen yapmadıysan hayaletler mi yaptı” derler
Şimdi şöyle ki ilk alternatif “hayaletler”
Seçim bu ya
Devlet meselesi olunca bütün alternatifleri sıralamak gerekiyor
Erbakan bile partiyi mezardan yönetiyorsa
Bu alternatifi es geçmek ayıp olurdu!
Seçim otobüslerinde Erbakan sesleri yükseliyordu
Adam bildiğin mezardan yönetiyor partiyi
Seçilse sanki hayalet başbakan olacak!
Hayalet parti başkanının olduğu ülkede
Hayalet seçmenin olma ihtimali yüzde kaç olabilir?
İnançlı memleketiz
Biz mezardakilerimizi unutmayız!
Yüzdelerle çok haşır neşir olduk
İkinci alternatife geçeyim
Milyonların içinde boğulduk kaldık
52 milyon, yok yok 69 milyon
Ulan ya bu 17 milyon?
Milyon yetmez
Trilyonluk sandıklar var bir de
Şeffaf…
Oldukça “şeffaf!”
İki gündür yapmadığımız matematik kalmadı
Sayıcalcılar, matematik profesörleri yetişemiyor bu matematiğe
Ben diyorum
Biz gariban milletiz
Ver makarnayı eline
Al oyunu!
Anlamayız
Bilmeyiz öyle “büyük rakamları”
Bunlar “büyyyük rakamlar”
Milyonlar, trilyonlar bize göre değil
Ben özeleştiriyi seven insanım arkadaş!
Madem eleştireceğiz önce kendimizi eleştireceğiz!
Hadi gelin kabul edelim milletçe
Bizim bu kadar matematiğe basmıyor kafamız!
Yani biz gariban milletiz ya
Anlamayız masaların üstündeki (altındaki)
Rakamların (büyük) matematiğinden!


N. Karabuğday

1 yorum:

  1. Aynen öyle.. güzel olmuş. "Hayali seçmen"lerin olmadığı bir ülke olmamız dileğiyle...

    Tuba Çetinbaş-Cyprus

    YanıtlaSil