7 Haziran 2011 Salı

ODA ARKADAŞIM HAMSTER OLSUN!



Cerrahpaşa’dan notlar serisinin ikinci bölümündeyiz
Bugün yine aynı bina
Dün gördüğüm aynı yüzler
Doktorlar
Tuvalette suyla taşan mavi tas dahil
Her şey yerli yerindeydi
Yapılan testi merak edenler için anlatayım
Sintigrafi denilen bir makine var
Onun içine girdim bugün
Tıp fakültesi öğrencisi olduğu
Her halinden belli
Gencecik taze delikanlı “hareket etmeyin” dedi
Omzuma bir şey taktı
Ben de refleksle “iğne mi” diye bağırdım
“Hayır hareket etmeyin başa alıyorum” dedi
Şimdi boğazımı çekiyor ya bu makine
Acaba hareket etmemenin içinde “yutkunma” olabilir mi
Diye düşünürken dayanamadım sordum
“Yutkunabilir miyim”
Bu sefer bizim gencecik taze tıp öğrencisi
“Evet hanım efendi yutkunun ama kıpırdamadan
Bakın yine makineyi başa alıyorum” diye çıkıştı
Öf pöf mırın kırın derken makine ile işimiz bitti
Ben sağ, delikanlı selamet ayrıldı yollarımız
Hep beni bulur ya yolda giderken bir muhabbet kulağıma çalındı
“Temel bilimler binasında kobay hayvan yetiştiriliyor” diye
Şimdi beni tanıyanlar iyi bilirler
Benim orayı merak etmeme lüksüm
Yüzde kaç olabilir ki?
Kalktım sordum “temel bilimler binası nerede” diye
Ordan git, buradan dön, şuradan çık diye diye
Sonunda binayı buldum!
Dükkanı erken kapatmışlar…
Yarın bolca hamster yemiyle oradaki hayvanları ziyaret etmeyi düşünüyorum
Eee naparsınız herkesin bir ilgi alanı var
Beni de böyle kabul edin
Evet, evet
BEN DE SİZİ SEVİYORUM…
Bu arada yarın bir de raporlarımla profesör toplantısına katılacağım
Ona göre beni yatıracaklar
Acaba diyorum, hamsterların olduğu bölüme yatırmalarını istesem
Kabul ederler mi?
Arkası yarın…

Nupi.

1 yorum:

  1. Ahh ciciş kıyamam :( yazık o hamstercıklara :/ hala hayvanlar üzerinde deney! lanet olsun.

    Tuba Çetinbaş-Cyprus

    YanıtlaSil