21 Ağustos 2010 Cumartesi

ERKEK SEVER DE DÖVEMEZ DE!!


Kadın erkek eşit olmazMIŞ
Erkek erkek, kadın kadınMIŞ
Mış mış mış,e e e uyusun da büyüsün!
Pardon bayım nerede benim külahım?
Heh tamam buldum
Buyrun buna anlatın derdiniz neyse
Lakin size inanmaz külahım bile!
Dama atılmış bir papuç bulayım da getireyim
Atılmanın ezikliğiyle belki zaafını yakalarsınız
Hassssiiiktirin kim demiş eşit olmaz diye
Bal gibi de olur arkadaşım olur…
Erkek yapar elinin kiridir
Kadın yapar namussuz hemen asın ölmelidir
Dayak yer kadın, “erkektir DÖVER de SEVER de”
Bunu diyen ise bir KADIN!
Al bir de buradan yak!
Kendini niye ezdirirsin be kadın!
Anladık çocuklarının babası evin direği sapı ama
Neden ezilirsin bunun altında
Sen korumazsan kendini kim koruyacak seni
Bazıları fazla yemek seçer,hatta öyleleri var ki
Beğenmedikleri yemek olunca oturup döver
Ee zıkkımın kökünü yiyin itoğluitler!
Olmaz böyle!
Kadın erkek eşitliği istiyorum ülkemde!
Erkek yapar değil,o zaman kadın da yapar!
Erkeğin ihtiyacıysa,kadının da ihtiyacı kardeşim!
Açın o zaman erkek genel evi!
Parayı veren çalsın düdüğü erkekler gibi!
Erkek sex köleleri olsun ülkemizde
Diğer sömürülen kadınlar gibi!
Bunu yapamıyorsanız şayet
Şayet hala namus anlayışınız iki bacak arasındaysa
Başkasının koynuna girildiği anda
Erkeğin de kesin pipisini! Ya da boynuna geçirin ipi!
Tıpkı kadınlara yaptığınız gibi!
Al işte adalet…Al sana kadın erkek eşitliği!!
Hani olmazdı, oldu işte bal gibi oldu valla
Hadi şimdi o balı dök,sonra da yala…


Karabuğday

1 yorum:

  1. Kadın ve erkek eşit değildir. Toplumun söylediği erkeğin kadından üstün olduğudur. Fakat bana kalırsa ne erkek kadından üstündür ne de kadın erkekten.. Çünkü insanları kadınlar ve erkekler olarak ayırmak bir defa yanlış. Armut değiliz ki hepimiz birbirimize benzeyelim ki armutlar bile bazen birbirlerine benzemiyor..

    Sözün kısası kadının hakkı yeniyorsa Nubeldacığım, bu sadece bu ülkede değil. Dünyanın en gelişmiş ülkelerinde de böyle oluyor. Tıpkı İşsizlik sorununu çözemedikleri gibi bunu da çözemiyorlar. Çünkü her ikisinin de çözümü eğitimden geçiyor ve eğitim bir hap değil ki yuttum iyileştim diyebilsinler. Sorunun çözümü uzun yani. Ama feminizm olmadığı kesin..

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil