20 Ağustos 2010 Cuma

AL"AY"CI



Yine yıldız dolu gökyüzü,üstelik başım da dönüyor
Gökyüzü sanki bu gece göbek atıyor
Yine uzandım sırt üstü sayıyorum yıldızları
1sen 2sen 3sen 5sen 10sen 15sen falan işte
Sen pardon ben yıldız demek istemiştim aslında
Dolunay da orda ah ne çok severim
Zodiac’taki yönetici gezegenim
Şimdi anlaşıldı bu gece ki serzenişim
Seni hain dolunay!Demek sensin ha!
Gördün mü vuruyor tepeme tepeme
Dolunayla muhabbete bayılıyorum
Kara gözlüyü gözünü karartıp sevmişsin diyor
Ha ha gülüyorum hadi ordan!
Sevmedim ki…
O sevmişsin diyor
Ben sevmedim diyorum
O öyle diyor
Ben böyle diyorum
Sonunda o kazanıyor
“Sevmişim”…

Sonra başlıyor
Hala seviyorsun diyor
Seviyordum diyorum
O bunu diyor
Ben şunu diyorum
Sonunda yine mağlup benim
“Seviyorum”

Ayrıntıya girmeyeceğim
Yine aynı hikaye
Sonunda yine galip ay dede
Ben yine kabul ediyorum
“Seveceğim”

"Eee ne zaman bitecek bu sevgi?" diyorum
Hani sen dolunaysın ya, ağa da sensin paşa da sensin
De bakem bana, ne zaman bitecek?
"Nah" biter diyor...
Ulan dolunaya bak sen!
O bile bizimle alay ediyor!!!

N.Karabuğday

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder