13 Ağustos 2010 Cuma

GÖKYÜZÜ BENİM BU GECE



Bugün 500 göktaşı yağacakmış dünyaya
Uzandım saatlerce gökyüzüne baktım
3 tane kayan yıldızı yakaladım
Dilek tuttum,sonra bıraktım
Olmayacak duaya amin denmez ki!
Ne de güzeldi yıldızlar
Samanyolu aynı şarkısını söylüyordu
Büyük ayı geniş geniş yayılmış
Küçük ayı ise hala tıkış tıkış
Kutup yıldızı aynı köşkünde
Tek başına ve parlak
Nasılda özendiriyor kendine
O hep ayrı uzak diyarlarda
Saltanat kurmuş tek başına
Tanrıya hesap sormak niyetinde değilim
Haşa!
Lakin bir yıldız olsaydım
Ne bileyim güneş olsaydım
Ay olsaydım
Güneş olsam doğsam hanene
Sabahtan doğardım
İsterlerse sidikli desinler banane
Doğuşumdan batışıma her an her saniye
Üzerine açardım…
Gökyüzü benim bu gece
Tüm yıldızları kucaklayacağım
Hepsini havaya fırlatıp
Kayarlarmışcasına tek tek dilek tutacağım
Pakistan’da selden evini kaybedenler için
Filistin’de gökyüzünden bomba yerine
Mutluluk yağmurları yağması için
Çocukların düşüp dizini kanatmamaları için
Oyuncaklarını hiç kaybetmemeleri
Elma şekeri getirenlerinin çok olması için
Hayvanlara yapılan eziyetlerin son bulması için
Açlık diye bir şeyin kalmaması için
Paranın ortadan kalkması için
Dilekler dileyeceğim…
Eğer olur da kucağımda son bir yıldız kalırsa
Onunla da seni dileyeceğim
Gökyüzü benim bu gece…

N.K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder