9 Ağustos 2010 Pazartesi

PAMUK ŞEKERDEN DÜNYA



Pespembe bulutların arasında seninle pamuk şeker yesek
Uçurtmamız olsa bulutların üzerinden uzay boşluğuna salsak
Ayaklarımızı bulutlardan yeryüzüne sallandırsak
Ayaklarımızın altındaki yeryüzü ve insancıkları izlesek

Ben espri yapsam sen kahkahalarla boğulsan
Sen sarılsan bana ben kollarında erisem
Sonra kaldırsam kafamı göz göze gelsek
Çekim gücüyle dudaklarımızı birleştirsek

Biz öpüşürken oluşan elektrikten şimşekler çaksa
Hatta,hatta birden yağmur başlasa
Önce çiselese daha sonra bardaktan boşanırcasına
Mutluluk yağmurları altında sırılsıklam olsak

Hiç şemsiye açmak istemesek zaten şemsiyemiz de olmasa
Belki de ince giyinmiş oluruz,üzerimizde yazık kıyafetler
Ama yine de birbirimizin sıcak bedenlerinden üşümesek,
Tek üzüntümüz yağmurda eriyen pamuk şekerimiz olsa

Sonra birden ayağım dolansa bulutlardan aşağı düşsem
Bir an unutsam senin Superman olduğunu üzülsem
Sonra sen tutsan beni sımsıkı kollarımdan
Geri aşk yuvamıza bulutlara uçsak

Seninle birlikte yeryüzünü seyredalsak
Bazı insanların üzüntülerine ağlasak
Onların acısını paylaşsak
Komik olan insanları gördükçe midemize kramplar girse

Sonra ben elimi şaklatsam elimde bir şişe belirse
İçinde de mutluluk iksiri olsa
Sen alsan onu elimden uçsan uçsan uçsan
O iksiri yeryüzünün her bir zerresine dağıtsan

Herkes mutlu olsa da kötülük olmasa
Kötüler kötülüğü unutsa, pembe bulutlar toz olsa
Toz pembe mutluluk yağsa,gökyüzü pembeden maviye boyansa
Üzüntü,ayrılık bi de o hain camgöbeği hiç olmasa diyorum
Fena olmazdı hani=))))

N.K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder